slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Sista passet

Publicerad 2014-02-11 18:57:15 i Allmänt,

Träningsdag idag så gött, spinning passet var tung men så himla skönt, känna svetten rinna ner o verkligen kämpa de sista man har för att komma i mål e så sjukt härligt....

Som sagt jag kör inte allt för hårt men hårt ändå....

Haha envisa jag liksom..

Ska dra mig in i duschen sen ska jag upp o handla min choklad kan nog inte hålla mig längre....

Imorgon e de styrka o lugn träning...

Plus att jag kör träning med grabbarna o de e fys som gäller...

Jag e redo för förlossning om 20 veckor hahaha 
Har gått halva tiden nu 50% men e lika stor som när Ian var fullgången... Galet e de o för jäkla tungt.. ;-)


Ha en fin kväll alla 

Nu e de reportage o dusch ...

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela