slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

rastlösheten

Publicerad 2014-02-11 06:39:12 i Allmänt,

igår blev de ingen träning då mötet drog ut på tiden så de blev sent o kände jag ville hem och pussa hjärtat innan han drog iväg igen...

så idag blir de spinning de längtar jag till :-)

även.utvecklings samtal på dagis, de ska bli skoj för Noel e verkligen duktig...Nu börjar jag jobba nästa vecka o inskolning med lillen startar men de tar Hans pappa hand om så de blir öppna denna vecka för att få ha lite skoj där...
snart går även sambon hemma på föräldraledigt o jag jobbar tills de e dags för att föda..

Satt o tänkte förut att jag har 20 veckor kvar o e stor som ett hus, såg exakt ut såhär när Ian föddes lite bara men.inte stor skillnad... så jag lär ju rulla fram snart hahaha

snart får Vi besked o nu håller vi tummarna:-)

nu e de kaffe o curling o barnskrik (barnlek) :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela