slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ljuvligt..

Publicerad 2014-02-05 13:57:16 i Allmänt,

tycker denna dag e så ljuvlig o allt har man.hunnit med...glada barn o massa prat med sköterska som absolut inte tror jag bara har en bebis men de återstår o se lägger detta bakom mig nu o blickar framåt o njuter av de som e...

Har handlat o tränat...

körde crosstrainer 15 min tungt cykla 15 intervall samma som igår...
idag blev de ju armar,,
3×12 biceps, triceps axlarna o rygg..
körde stående utfall 3×15
sen avslut promenad 10 min då i backe 6 gradig...

kör.inte allt för hårt då jag har så fruktansvärt ont i ryggen, ingen foglossning som jag trodde först.. men kör i takt...

se om jag e med grabbarna ikväll på deras fyspass..

nu e de matlagning..

jag har varit dålig med att beskriva min kost men de e upp o ner men ska börja.imorgon med allt jag äter:-)

Ha en fin dag för min har varit ljuvlig o jag mår så bra: -)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela