slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ljusa dagar

Publicerad 2014-02-13 21:50:37 i Allmänt,

vilka dagar man kan h oavsett hur lite sömn man har fått...
Noel e så himla mysig o världens bästa storebror, han.tar verkligen hand om Ian o ser efter han(Lilla polisen)jag e så stolt över att ha min Noel...

idag har dom förgyllt min Dag båda o de gör dom alla dagar som går för bättre kam.man inte få med dessa små liven... Hur mkt man bråkar, o skäller så e de mIna liv.. jag älskar mina grabbar mest i hela världen, mina bästa:-)

ingen träning idag men imorgon...

jag o Noel hat klippt oss o så snygg han blev även jag e super nöjd... har aldrig haft så enkelt o schysst frisyr..
Noel skulle ha som pappa Tomas:-)

imorgon e de alla hjärtans dag som Alla vet o jag ska göra en.mysig frukost till mina hjärtan o sen.till kvällen tar jag min stora älskling o gör en överraskning till: -)

Noel har en jätte fin present till pappa tomas o vart verkligen rörd av den...

Dags för vasaloppet imorgon för Noel men var e snön hmmm dom springer istället...:-)
sen bvc på 4 års hörsel o syn test...

ne nu e jag slut natti alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela