slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Latmask

Publicerad 2014-02-16 16:38:45 i Allmänt,

Gud vilken latmask jag e... så lat w trött o har så ont i ryggen idag men ikväll drar jag till gymmet men de får bli efter matchen... Har inte tränat sen i onsdags o mina ben e sjukt rastlösa o jag mår skit... ingen vila i veckan men med.dålig sömn känns de..

jag ska dra till affären nu o gotta mig lite sen match o träning...

oavsett hur seg jag e så ska jag ta mig dit...

guld idag igen.så jäkla grymt... vilka svensk prestationer... så härligt...

ha en mysig kväll så syns vi på gymmet. ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela