slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

jobb

Publicerad 2014-02-24 14:28:22 i Allmänt,

idag bli de ingen träning:-(men så e de....

jag drar till jobbet straxt...

har haft inskolning med Ian idag o lämnade honom innan lunch för o åka på vårdnadsutredning,det gick kanon bra...
vill bara få allt överstökat.. svårt att.göra de bästa för sitt tydligen men alla tänker inte rätt..

men men allt gick bra med Ian o han stormtrivs..

snart drar barnen till farmor o farfar o dom ska iväg på bowling..

så ingen träning, o spinning i morgon men gymmet blire, jag bokade spinning på onsdag o känner mig jäkla nervös... ;-)de e med en helt annan instruktör.. typiskt aty jag inte kan köra tisdagar men de ska vi väl styra upp.. :-)

Ha en fin kväll

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela