slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ingen träning

Publicerad 2014-02-17 17:22:24 i Allmänt,

Åh jag som ville träna o verkligen komma iväg för jag e lite trött just nu, men huvudvärken dunkar för fullt o sömn e inte på tal... jag har ätit massa onyttigheter o känner att träning hade varit gott, håller tummarna för spinningen o kör ett förmiddagspass på gymmet... så snart e de dags för sängen först kvällsmat för grabbarna...

ha de fint på gymmet ni som tar er dit...

Ha en kanon kväll

pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela