slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Gymmet

Publicerad 2014-02-12 14:05:30 i Allmänt,

Min stora passion i livet e träning o min familj,släkt o vänner...

Vad skulle.jag göra utan min fantastiska svärmor finns ingen som e bättre... skickar sms om att ta barnen så jag kan gå ner på gymmet o köra styrka: -)även lunch blir man bjuden på ;-)

körde mitt schema idag o de var skönt, se om de blir.imorgon då.mina ben var riktigt tunga efter spinningen... kanske kör vila imorgon o kör ett pass på lördag istället Vi får se, fick otroligt med fina komplimanger o beröm av folk på gymmet...jätte roligt o man blir stolt över sig själv otroligt..:-)


Nu ska jag ta o klippa min bror sen.laga min korv soppa sen e de fotbolls träning ikväll med grabbarna :-)

ha de bäst alla o ge aldrig upp





spegeln e inte rättvis där men vad gör de liksom ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela