slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Grannen

Publicerad 2014-02-17 20:06:28 i Allmänt,

seriöst, brukar inte bry mig så mkt eller tycka så mkt om mina grannar... men dom måste vara sjuka allt så, de slås i väggen så böckerna trillar ner från vår vägg, musik spelas på högsta nivå mer än 4 dagar i veckan... jag har själv varit i den åldern men seriöst visa lite hänsyn, de sjuka e att föräldrarna verkar inte bry sig o gör samma sak om vissa kvällar...

ja vad säger man, dags att kontakta hyresvärden tror jag o berätta för nu börjar vi bli rätt trött på detta...

kanske dags att berätta hur dom e,.. föräldrar o barnen e väldigt lika..

ha de gött sova e rätt kört.. en dag så kommer dom ångra sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela