slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

fullspäckad helg..

Publicerad 2014-02-02 18:15:34 i Allmänt,

Ja i fredags var de lugnt faktiskt :-)
lördagen spenderades i vidåkers Hallen o bara fotboll,..
startade morgon med p00 o vinst med 6-0,nästa match förlust med 0-1 men vi kom till semi men attans så nära final, killarna kämpade på så bra stort jobb av dom...dom gör mig stolta inte lätt med första coaching med ett lag..
sen hem o vila o slappa..
till 16 då var man tillbaks där o p01 spelade o första matchen vinst 4-2,andra vinst ,tredj3 vinst o finalen vinst:-) o vi vann cupen... så jäkla grymma killar ni vek er aldrig: -)hela laget gör mig stolt hela p00-01:-)

stort Grattis: -)

idag blev de badhuset med Kim o Lovisa med barnen..:-)
så full fart o eftersom jag e väldigt slut i kroppen blir de en promenad idag för att ta gymmet imorgon under dagen...



imorgon väntas.ett besök på Mälarsjukhuset: -)nu håller vi tummarna för att allt e bra med magen: -)



ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela