slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

allt blir svart..

Publicerad 2014-02-03 20:32:49 i Allmänt,

Det händer inte ofta då allt bara blir svart då jag inte vet alls vad jag säger.. jag gör ingen illa fysisk mer än mig själv såna fall men de e inte att skära sig eller nått.. inte sånt illa, menar att jag gör mig illa för jag gör mina hjärtan sårade för mitt illa beteende men det e nått som blir svart så jag vet inte vad jag säger.. men frågar även min sambo allt men varför det blir såhär e väl svårt att förklara...

Men jag tror att mkt har sen innan jag levde i misshandeln både fysiskt o psykiskt men fick leva i ännu mer psykiskt misshandel o de har satt sina spår visst 1 gång om året kanske de bryter ut men annars e de inte såhär...
när de väl påverkar så har jag sovit alldeles för lite nånting sårande har hänt mig som verkligen e jätte sårande o även att man känner sig instängd o självförtroendet e i botten..

just nu så vet jag ingenting..
jag skulle aldrig göra mina barn illa genom att slå eller behandla illa, men dom mår inte bra när jag blir såhär.. jag går hemifrån direkt o går en promenad. . gråter släpper ut allt som finns o har världens ångest...
mina barn eller.min familj e mity liv utan dom e jag ingenting.. jag älskar dom.mest o dom vet att jag gör allt för dom plus massa mer... dom vet att jag älskar dom o finns alltid men ibland finns dagar då man behöver andas o få bara gå...

jag vill att ni ska veta att jag aldrig gör min barn illa o jag e inte sjuk på nått sätt ibland hänger inte.hjärnan med för den e alldeles för långt efter men inte så ofta som tur e...

pussade nyss min Noel massa o sa förlåt o att jag älskar han mest... jag e ingen dålig mamma, jag 3 stolt över mig för de jag gått igenom o blivit så stark...

jag önskar jag kunde berätta exakt vad.som hänt för dom jag älskar men de gör verkligen så ont.. men jag lever vidare med min familj o ska försöka en dag att aldrig mer få ett sådant utbrott..
Men e evigt tacksam att mina barn o sambo står vid min sida även min familj..

jag älskar er o jag kommer aldrig sluta göra de..

Ni e mitt liv.. förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela