slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

4 år

Publicerad 2014-02-26 06:49:50 i Allmänt,

idag fyller världens bästa kille år...
4 år har jag hafy denna fantastiska kille...

oavsett om vi bråkar o tjafsar så älskar mamma dig mer o mer för varje dag...

du e bäst älskar dig mest i hela världen min underbara Noel....

Du e världens snällaste fast du inte lyssnar jämt, omtänksam o rolig..

ja som jag skrev fantastisk o bäst...

stort Grattis på din dag älskade...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela