slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

1 år

Publicerad 2014-02-13 06:36:10 i Allmänt,

så fort de går, så mysigt...

Min kille blir 1 år idag så fantastiskt, han har växt i en bra takt o inte allt för fort, han e fortfarande min lille.. :-)

han väger 9000 G o e 72,4 cm lång... de e liten biff de men e glad att de inte går fortare för han ska ju vara bebis ett tag...

10 mån han börja gå :-)
men gick helt vid 10,5 typ,så duktig...

Han börjar på dagis redan.vid 1 år o de ska bli så skönt för båda o få jobba lite innan man får börja gå hemma igen...

Ian e en.snabbläst o snabblärd kille som älskar att klättra, busa o mysa för fullt.. han e kärleksfull o oftast den glada: -)

jag kan inte vara annat än den stoltaste mamman som finns o har den mest fantastiska son, finns ingen som e finare o snällare, mysigare, sötare eller nått än vad fin son e.. världens bästa e han..

älskar dig mest av allt o du e mitt liv... tack detta ljus di gör för mig..

du e bäst älskade unge..

Grattis på din stora dag min lillkille: -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela