slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Dystert..

Publicerad 2014-12-17 10:31:26 i Träning,

Vet inte var jag ska börja mådde bra igår o allt kändes så skönt att avara tillbaka efrer 2veckor men attans där fick jag en riktig smäll..

vaknade inte av träningsvärk utan att kroppen värker av de onda de gör så ont idag så jag mår illa... :-( ändå tog jag de lugnt men kroppen fixadeinte detta -( nu blir de vila fram till januari så ser vi då hur de går.. 

Ska få en PT online då med olga rönnberg som jag längtar se vilken av januati tid vi börjar.. kost o träning.. jag längtar o ber till gud att jag mår bättre..

då får jag även börja med min mage de raka magmusklerna o göra allt sånt då jippi så glad jag e..

denna smärta jag känner i kroppen önskat jag ingen fy den e så jobbig o inflammationen e jobbig.. 

men önskar er alla ett fantastiskt 2015 :-) 

Jag känner på mig att de kommer bli mitt år som de lyckligaste året någonsin.. allt känns perfekt..

min familj o relation 10/10
Träning o kost 10/10
Renovering o inköp 10/10 

tack o hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela