slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

challenge..

Publicerad 2014-12-01 20:53:34 i Träning,

Åh vilket underbart pass.. den cirkel träning med hela kroppen e ju så himla härlig.. idag pressa jag mig extra på några övningar så himla skönt. Hoppas träningsvärken kryper fram ;-)
Imorgon kör vi pass igen kl 10 challenge igen :-)
Sen på kvällen e de spinning. Underbart.. .boxen inställd..:-(

Jag har beställt viktväst så himla roligt de då, kommer följa med mih på mina promenader ;-)

Jag ska ha en schysst kropp till beach 2015 ;-)

Jag ska promenera innan imorgon o köra mina nya rump övningar..:-) körde dom häromdagen o har träningsvärk man har muskler (svaga då) där man inte visste hahaha
imorgon kör jag med min nya PT...

nu ska jag in o beställa på sportamore.se 30% bara idag :-)
Gå in o fynda schyssta kläder ...

snart film mys med älsklingen... 

puss o gonatt ses imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela