slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Bästa köpet...

Publicerad 2014-12-15 05:40:29 i Träning,

Jag e 30 år men vill leva till 90 iallafall, jag kan rekomendera dessa för alla oavsett ålder finns inget att skämmas för... jag köpte broddar för min löpning o kommer ha till de mesta när de e halt.. jag tycker faktiskt att de e kanon o intr bara för pensionärer som alla tycker.. räddar mångas liv..

köp köp köp sportamore.se dom levererar som vanligt... ska nog kika in där snart ;-)

idag blir de promenad , sen challenge ikväll om jag fixar de.  

Nu har S fått magsjuka så jag blir fortfarande hemma från jobbet... 
Helt ärligt e de mkt som spelar in som gör saker ännu värre...

Men nu säger jag ciaooo så ses vi sen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela