slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sovmorgon

Publicerad 2014-04-16 08:15:21 i Allmänt,

seriöst vad händer... stora grabben vaknade nu kl 8 och den lille sover fortfarande ;-)helt underbart man e utvilad o vilken dag liksom sol o sol de blir fullt ös idag...

fix o trix ska ju göra möbler men de får bli efter påsk, jobbar hela påsk massor o massor så härligt...

ska köras möbler o garderober ska bort.. stackars sambon som trodde han skulle få de lugnt hemma... nejdå inte när vädret e fint...

nu blir lite frukost... sen gymmet

ha en fantastisk dag..

vill bara säga att jag älskar min familj så otroligt så sjukt så de finns inte o de älskar jag...

saknar min mamma så mkt.. :-(
min älskade mamma hon opererades nyligen men allt gick bra..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela