slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Nu händer de...

Publicerad 2014-04-16 21:41:15 i Allmänt,

Vilken ledig dag, hela påsk e de jobb o de ser jag framemot...

nu börjar de hända grejer stora grejer...
ska kolla kök, golv, badrum...
ska bli ett intressant bygge men de gäller bara att de blir 100 procent säkert, men vi kollar redan nu så de e klart o fixat...
men nästa vecka e allt nog klart hoppas vi om de finns tid att gå till bank o sånt...

imorgon ska vi köra lite grejer som ska fylla vår hall o även göra i ordning ians rum, han ska få en ny säng en vanlig säng...så ska vi börja med bebis i magens rum..
försöker få min sambo att vilja ha.de namnet på den lille om de blir pojke men han vill inte.. men annars har vi vår lille tjejs namn..

Men vad tror ni om ett litet bröllop i sommar ?? ;-)

idag har dagen spenderas med lugn o ro..






Jag har suttit på arslet o solat medans dom andra har arbetat :-)men tycker jag gör rätt i de ibland men kan inte sitta still själv liksom...

Igår hade jag o lillen egen dag med mys o pys..


en dag som var behövlig för mig o lillen., min älskade lille <3



frisör har jag blivit men vettifan om jag e kunnig..;-)

sen har vi varit på akuten med stora killen som har fått en inflammation där nere som gör så ont, men otroligt vanligt bland grabbar i hans ålder.. så de löser sig,men inte roligt när han har ont.. min älskade stora kille..

men glad e han för han fick ju kinder choklad :-)

nu sängen o hoppas på en lika fin dag /annars e de jobb från kl 15

pusss

puss

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2014-04-18 22:19:53

Bröllop ?? Vad har ju missat :) :)

Svar: Hehe ja de börjar närma sig men vi får se hur min form e :-) du kommer ju bli bjuden så du vet ;-)
annasträning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela