slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Inget vidare....

Publicerad 2014-04-12 20:57:13 i Allmänt,

Känns inget bra, självförtroendet e i botten totalt...

Känner ju mig som sagt inget vidare som jag skrev igår, 80 åring i kroppen... Jag e ful o äcklig ,kan inte ens vara vacker för ,in sambo känner jag.. 

Mkt runt omkring, äter som en häst o jag e beräknad 1 juli urschakta o mår så dåligt..
Kan tro jag gått upp 20 kg redan..


Imorgon blire gymmet äntligen efter tillfrisknad...

Men  hur ska jag må bättre??
Ursch vad gör man... !? 

Jag vill ha kosten tillbaka o träningen... Men hur ska jag hinna..

Vad gör jag ?? 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela