slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Äntligen hemma :-)

Publicerad 2013-10-29 21:54:52 i Allmänt,

Så hemma igen efter semestern som har varit mkt härlig, men man säger ju att borta bra men hemma bäst :-)

Tyvärr blev de ej träning söndag-måndag då jag hade lite semester men allt var ju planerat med träning men så fattades skorna , men som sagt vi var ju i halland o på söndagen slog de till med ösregn o mkt blåst :-( så jag avvakta o la mig i sängen o vila min kropp :-)

Men har förnyat mig med redskap som ska börjas med imorgon :-)
(kommer bilder )

idag har jag sprungit en runda på ca 3, 5 km o körde 4 stolpar (lyckstolpar) utfall o 4 stolpar höga knän :-)

Imorgon blire de hårdare :-)





ny mobil ficka :-)

Så nu kör vi :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela