slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

6 veckors

Publicerad 2013-10-25 08:09:55 i Allmänt,

Jag kortfattar min 6 veckors period o vilka dagar jag kommer träna o vila..

Vecka 1-3

Måndag : löpning med intervall samt styrka
Tisdag: vila
Onsdag: löpning med intervall/backe samt styrka (tränar grabbarna kl 19 så kör med på deras pass med :-)
Torsdag: lång distans löpning o samt styrka (armar)
Fredag : löpning intervall/backe 
Lördag : vila
Söndag : lätt löpning o styrka

Jag kommer promenera o köra cirkel träning varje morgon :-)

Nu låter de kanske tufft men jag tar lugnt tempo :-)

Vecka 4-6

Måndag:vila
Tisdag: löpning med intervaller samt styrka
Onsdag:långdistanslöpning o styrka ( även träning med grabbarna)(armar)
Torsdag:löpning med intervall/backe samt styrka 
Fredag:vila
Lördag:lätt löpning samt styrka 
Söndag: intervallträning med styrka 


Detta e de som gäller o 4-6 blir jätte hårt kommer ju skriva här hur länge jag springer , hur mkt jag gör så allt kommer komma nu e de en snabbupplysning...

Sen kommer ni få veta vad jag äter hela tiden, visst kanske inte äter normalt för en som tränar så men jag mår bra så :-)

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela