slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

31/10

Publicerad 2013-10-31 19:54:17 i Allmänt,

Tänk att man ska aldrig planera för de går inte vägen...

Sambon kom hem o vi åkte till min far så allt vart sent..

Men idag skulle de vara långdistans o styrka (armar)
06:00 citron te
07:00 frukost fil med müsli 2 knäckebröd med ost 

10:00 mellis keso med honungsmelon, äpple o kiwi

13:00 lunch stora killen bestämde o de blev fläskpannkaka idag med :-)

16:00 ett äpple

17:00 kvällsmål fläskfilé med potatis o sås

Kl 18:30 löpning 6,3 km lugnt tempo (tog trappor som jag sprang förbi )
Ingen styrka

Benen var tunga idag så gjorde inget mer behövde en avkoppling..

Sambon e hemma imorgon tänkte sova ut lite samt köra ett morgon pass ...

Nu göttar jag mig med fotboll o påse gott o blandat :-)

Natti kära ni 

kämpa på , ge aldrig upp

Har ni tips hör av er :-)

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela