slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

30/10

Publicerad 2013-10-30 20:03:25 i Allmänt,

Idag har jag spenderat dagen med besök o umgåtts med min son..
Så träning på kvällen blev de..

Kl 08:00 Frukost omelett (ägg o skinka)
med knäcke grov

Kl 11 mellan mål kessella

Kl 14 lunch fläskpannkaka

Kl 16:30 mellan mål keso med äpple o kiwi

Träning en kortis löpning med sambo ca 2 km med backe intervaller

styrka plankan 3 gånger 30 sek
4st rumpövningar 4 gånger 15
rygglyft 4 gånger 15
sen startade jah med min nya kettelbell på 7 kg körde 1 övning 4 gånger 15
tung för mig haha

de var de för idag tyvärr trodde de skulle bli hårt men aja dags att sätta igång ...

så imorgon lovqr jag bilder o ännu mer träning , tiden försvinner fort då barnen kräver mkt samt att höst lovet e nu här o äldsta sonen får ej gå på dagis annars hade jag kunnat köra förmiddagen också :-)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela