slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

26/10

Publicerad 2013-10-26 20:25:45 i Allmänt,

Idag vart de hårt på morgonen ...

Vaknade tidigt

Kl 6 kaffe
Kl 7 kesella med honungsmelon o äpple

Kl 8  1 km promenad , löpning ca 5 km
Intervaller 2,3 km
Utfall 4 lyckstolpar ( även korta också , bra för rumpan ;-) )
Skidhopp 4 lyckstolpar (menas med att jag gjorde 4 st stolpar )
Upphopp 3 gånger 20
Benböj 3 gånger 20

Mage 4 gånger 25 ( även plankan 4 gånger 30 sek )
Rump övninga 4 gånger 25

Skulle ha promenerat på kvällen men kände att jag var tvungen att packa :-)

De var dagens träning

Kl 9:30 kesella igen o knäcke bröd 

12:30 lunch spagetti o köttfärssås( äter liten tallrik )

15:30 fika födelsedags firande 

18:30 torsk o potatis med sås o grönsaker ( äter liten tallrik )

20:00 sängen ...

Dagens bild kom inte så det blir imorgon o jag lovar de ;-)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela