slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

24/10-2013

Publicerad 2013-10-24 21:03:00 i Allmänt,

Idag börjar jag om med mitt sex veckors schema...

Började med promenad i ökat tempo vart eftersom, drog hem o tips e ju att våra bästa år går kl 9:20 o då har jag lämnat min äldsta son  på dagis vid 8:30 så :-) och de e toppen att göra övningar till programmet :-) de var de jag skulle komma till fast de så dåligt :-)

Kl 8 dricker citron te

Promenad 8:30-9:15 rask promenad med ökning..
9:20 cirkelträning bara rumpa idag.

Kl 10 Frukost , havregryn med äpple o knäckte med en skiva ost

Kl 11:15 promenad till dagis en kortis, hämta sonen..

Kl 13:00 Lunch idag korv med bröd av sonen önskades :-)

Har faktiskt haft en soft dag pga mitt knä men tänkte köra imorgon igen med löpning..

Kl 17:00 Kvällen bjöd på spaghetti o köttfärssås (tips äter på en liten tallrik så de inte blir för mkt :-) )

Pga mitt knä så kommer mitt sex veckors se lugnt ut från början men imorgon ska jag lägga upp hur det kommer se ut orkar inte de idag...

Samt min vikt o mått sen före bild :-)

Ses imorgon alla så följ gärna mig o peppa mig till Max så jag inte börjar slappa igen ;-)

Nu kör vi häng med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela