slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Full ös

Publicerad 2013-11-30 06:39:55 i Allmänt,

Hej alla vi har inte setts på länge då jag inte varit inne.o skrivit. .
denna vecka har varit fullt ös.

Sön-ons fotboll varje kväll o möte, jag var med i söndags o måndags o träna..

Jag skrev ju att jag började må bättre de vet jag inte om jag skulle sagt för de har jag verkligen inte,dagen efter mådde jag riktigt dåligt...

sömnen har varit dålig för min minsting har sovit dåligt,har gått o små ätit o ärligt ibland nyttigt o sen onyttigt så ja jag har gått upp en hel del...även fast jag mår illa så måste jag äta..

Eftersom jag mått dåligt så har även andra saker varit kaos o jag e riktigt känslig nu...

jag tänkte ta en morgon promenad idag om några timma4 sen köra övningar, kommer ju köra mkt ben o armar men jag ska inte säga för mkt för när jag planerar går de ju inte den vägen...

Vi ska även baka pepparkakshus o pepparkakor, marsipan tomtar o så...knäck o kola :-)blir en mkt jul lördag med äldsta grabben....

nu e de dags att ta tag i den lille.. :-)

ses ikväll

kämpa på där ute o kör så hårt ni kan men lyssna på er kropp...

ge aldrig upp ditt mål

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela