slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

7/11 fort....

Publicerad 2013-11-07 20:08:07 i Allmänt,

Idag blev de ingen träning...
Jag mår sjukt illa så jag avvaktar, hoppas på att jag mår bättre imorgon o kan dra ut på en runda..

Kl 07:00 frukost höna kaka o oboy

Ingen mellis

Kl 13:30 lunch Spagetti o köttfärssås 

Kl 18:15 middag potatisgratäng o kassler....

Men får bli skärpning  maten o träningen ...

Jag kommer få lägga om mitt schema eller iallafall trappa ner lite, så min mage o kropp kommer ju bli större o inte fastare haha
Men jag e supernöjd med detta o kör igång sen ordentligt men nu tänker jag på de viktigaste o vad som händer sen tar jag sen :-)

Ge gärna gravid tips när de gäller träning för gravida eller mat :-)

Ciaoo kämpa på jag hejar på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela