slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

19/11 + 20/11

Publicerad 2013-11-20 21:59:17 i Allmänt,

kör både tis o ons idag :-)

tisdagen var en mest illa mående Dag då jag verkligen inte mådde bra.. men efter dagis åkte vi hem o käka rester ris o wok, sen vidare till öppna förskolan o lekte...
tycker de e riktigt bra där..

jag skulle ha tränat o kört övningar på kvällen men eftersom denna graviditet e riktigt jobbig så får jag träna dom dagarna jag verkligen mår bra,kroppen ökar i vikt o jag försöker hålla mig i från skiten men de gör inget, de e inte viktigast just nu..
men ska försöka promenera mkt istället när jag lämnat min kille på dagis..

idag då har min store kille varit hemma lovade sången i kyrkan men så typisk så e de nått som gör vi missar... men lovade biblioteket imorgon efter dagis så vi kan ha läs stund..

idag

07:00 frukost fil med frysta bär o macka bakad med leverpastej o gurka mums

10:30 mellis 2 st grova bröd med kaffe

somnade i några timmar

14:00 lunch pannkakor som grabben bestämt.. :)

17:30 middag 2 mackor nybakad o vatten

21:00 fil med linfrö o solrosfrön

snart sängen e helt färdig..

Tränat grabbarna ju dom e så jäkla duktiga o bättre ska dom bli


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela