slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

18/11

Publicerad 2013-11-18 20:51:36 i Allmänt,

härliga måndag...

som sagt jag mår ju inget vidare,men har fått andra tankar idag så man sluppit tänka så mkt..

07:00 frukost vitt bröd o O'boy mys med grabben.. varm O'boy

mellis morot

12:00 lunch 4 st pannkakor o glas mjölk

mellis skorpor o kaffe

18:20 middag wok med köttfärs o pasta


idag blev de en lugn löprunda på 3 km o 3 st rumpövningar
samt utfall 30 meter gånger 8
tar de lugnt eftersom jag inte mår så bra plus att jag inte.tränat så mkt på sista tiden..

hoppas på träning imorgon med. :-)

kämpa där ute för de ska jag...

kom med tips tips

natti nu sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela