slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

1/11

Publicerad 2013-11-01 20:20:19 i Allmänt,

sova vad e de..??
barnen började vakna vid 4 tiden inatt kallar jag de :-)

så jag kan säga att jag var helt färdig idag..

Kl 08:00 Frukost 3 ägg (älskart) 1 knäckemacka..

inget mellis idag..

kl 12:00 lunch ugnfalukorv o potatismos

kl 15:30 mellis kessella o fil

löpning o lite intervaller o styrka

löpning ca 5 km
intervaller 8 lyvkstolpar
styrka var av lite mage o körde kettelbell
rygg 4 gånger 15
mag övningar 4 gånger 15
rump övningat 3 gånger 15

jag var hur tung som helst o känner att kroppen behöver vila så imorgon e de vila. .

kl 18:00 middag hos vänner fläskytterfile med bakad potatis o små såser :-)

jag känner att jag inte har gått exakt efter mitt schema men har inte legat på latsidan :-)
De man planerar blir inte som man alltid tänkt sig..

men jag ger mig inte oavsett jag kör men nästa vecka ska de ökas :-)
o jag kommrt inte ge mig o sla visa vad jag går för..

kör hårt ni andra o kämpa på ..

ge aldrig upp.inte jag heller :-)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela