slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Träning o ledsen

Publicerad 2013-12-09 19:43:18 i Allmänt,

jaha idag blev de träning,ja vad man nu säger promenad i rask takt med även att jag drog min store kille till dagis :-)med pulka...
sen.har jag gjort rumpa o ben övningar,ätit bra o mår inte allt för bra...

nu blir de sängen

imorgon väntas träning o så igen: -)e glad att vara igång igen..

ledsen blev kg för cykelvvagnen har inte kommit: -( hoppas imorgon, jag vill ut o springa ju på morgonen. .
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela