slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skön träning

Publicerad 2013-12-29 19:29:18 i Allmänt,

Mat mera mat
Träning mera träning

Vart ju väldigt lite sömn inatt men snart väntar sängen.....

idag har jag haft en kanon dag med träning
Grabbarna på fotbollen var grymma :-)
löpning kort uppvärmningsvarv ca 2 km
intervall i backe 5 gånger
knäböj med ett ben 10 gånger
utfall stilla stående 10 gånger 3
90 graders 8 gånger 20 sek
armar mot bänk 10 gånger 3
så gött även kört en kort promenad

Men de räckte o kändes bra, bra start efter varit ifrån de, men nu kör Vi o jag ger mig inte nu...

Efter min träning så stannade jag kvar o spela fotboll med mina tre grabbar som kom förbi o kolla läget :-) Noel sprang o slet som bara den duktig, Ian körde sitt race o sparka ser ut som en vänster Doja de där ;-)




pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela