slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Seriöst väx upp nu...

Publicerad 2013-12-20 14:54:38 i Allmänt,

Jag vet inte var jag ska börja men de e så sjukt barnsligt, men jag kände att jag ville skriva vad jag känner om dessa människor i Vingåker som har så mkt skitsnack o sånt emot mig o tycker verkligen inte om mig...
Jag säger inte att folk ska älska mig eller vara min vän absolut inte e nog rätt glad att inte ha dessa människor som vänner faktiskt o hellre skrattar jag åt deras barnsliga o omogna sätt.. Men jag tycker de e så roligt att dom e så fina o vackra o aldrig gjort nått fel haha så sjukt fel dom har om sig själva..
Även jag e inte perfekt som tydligen många tycker ,har väldigt mkt synpunkter o sånt men ingen av er känner mig...

Igår satt jag o pratade med en fin vän o så lite om gammalt o att folk förändrats men även då vissa tydligt absolut inte gör de även om denna personer e mellan 20-60 år o folk som aldrig ens sagt hej till en eller pratat typ bara sett en...

En liten håla som Vingåker så blir det aldrig vuxet o visst e de så att de e intressant o prata om en så kan ni ju fortsätta men till vilken fördel eller nytta, får ni fler vänner tror ni jag bryr mig om jag inte får vänner här?? Ursäkta men förstår helt enkelt inte... Ni pratar till o med om era egna vänner bakom ryggen... Ni e ju inga vänner men ni står inte för heller...

Det sjuka e att denna fina vän får höra saker på sitt jobb o hon tar illa vid sig eftersom att vi e vänner , hon får även höra saker utanför med...

Ingen förstår hur den jag lever ihop med kan leva med mig ,skaffa barn med mig? Ifrågasätter även henne om han e far till barnet vi fått o till barnet vi ska få? Ja han e far till mina barn ( även en plus pappa åt min tidigare son)
Hur han kan leva med mig ? Han känner o vet att jag inte e den som folk påstår , han älskar mig för den jag e vad e då felet? Ni e sjukt avundsjuka , även att jag e tydligen bättre människa o de än ni..annars hade människan inte levt med mig..
Vi e lyckliga o trivs o älskar varandra o vill leva med varandra resten av våra liv..låt bara oss få vara med varandra.
Varför lever ni tillsammans med dom ni gör? Samma sak antar jag eller ska jag fundera på de ni gör varför lever dom eller den med den??

Folk snackar om att jag har knarkat o haft massa sex med folk..
För det första jag har aldrig knarkat o kommer aldrig göra de, jag har levt med en missbrukare men aldrig tagit nått själv..
Haft sex ja vem har inte de? Tro inte att du e den bättre oavsett hur många eller några man legat med för det spelar ingen roll man gör väl precis de man vill, vissa står för att dom varit med folk andra leker fina , men seriöst vad spelar det för roll om man varit med 1-100 st du e väl inte elak människa för de,?? Tro inte att din svärdotter bara har varit med din son eller svärson bara varit med din dotter, seriöst väx upp det e väl ett eget val man gör...
E rätt trött på att folk slänger massa skit om mig när dom inte e ett dugg bättre själva, tråkiga människor men antar de e så ni får vänner här...jag har haft långa förhållanden men tydligen så ligger jag runt med massor då också, jag har aldrig varit otrogen,man har varit ung o festat träffat killar men de har även du.. 

Jag har insett att jag e glad över att ha denna vän , o inte e vän med er, även ni går bakom ryggen på varandra..
När ska denna håla börja mogna o inse att folk förändras o blir vuxna , jag vet att jag kan vara barnet med mina barn o dom vännerna jag har, jag har blivit vuxen o mognat, jag e inte den jag varit innan , så sjukt att människor här inte kan fatta en sån grej men tyvärr oavsett om ni skaffar barn ,tror ni e vuxna så kan inte sluta vara så jävla omogna,de e så sjukt jag e glad över att ni inte e mina vänner...ni e absolut inte vuxna , leker så jävla fina bland folk för atni omtyckta seriöst..ni e så jävla avundsjuka att ni inte har mognat o börjat ett bra liv med lycka, ni har tydligen inte de som ni vill o vill förstöra för andra...

Jag låter er prata om mig om de nu e så intressant, fick höra även att det går rykten om att vi ska ha barn igen ,rykten vad e de för skit seriöst rykten, ja vi ska ha barn o de e vi jätte lyckliga över... Förstår inte allt snack, men antar de e sjukt mkt avundsjuka...

Jag vet vilka de e som snackar även vuxna som tydligen e så avundsjuka för att dottern inte fick min fantastiska kille, för att han nobbar henne... 

Jag tycker ni ska känna mig innan ni snackar skit om mig, ingen känner mig här mer än denna vän o min sambo o ingen av dom skulle göra denna grej, ni känner inte mig o jag känner inte er jag pratar inte o. Er för ni e inte ens värda att lägga energi på..

Ni e varken bättre eller snyggare o finare ja allt vad ni tror än mig o ni e dom mest falska personerna egentligen.. 
Men prata på ni, tyckte detta var en rolig grej att skriva om att Vingåker förblir 14 år fast man e 30, jag tycker de e intressant att folk inte ser förändring plus att tydligen känner folk o vet folk mer än vad jag vet om mig själv..
Kanske ska fråga folk vad som händer med mitt liv om 2 år o hur många jag haft sex med? Hur länge jag knarkat o varit på behandling??? Ja alla saker som man får höra...

Ta reda från mig istället, våga vara dig o stå upp förd en du e, sluta vara den falska människan , ni säger jag e falska men anser ni e falskare som inte står för vem ni e o gjort...

Jag kommer inte hälsa på dessa människor mer o förstår inte hur ni kan hälsa på mig o prata med mig ?? 

Aja ni lär märka men tror inte ni gråter över det, så nu har ni fått nått mer o prata o skratta om, tur jag kan förgylla Vingåker :-) puss älsklingar
Jag tycker bara så synd om er att ni aldrig blir vuxna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela