slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

på gång...

Publicerad 2013-12-11 21:12:33 i Allmänt,

nu e man på gång igen: -)
jag har varit på löprunda o promenad idag men inga övningar, natten var tung så jag la mig för vila... maten har varit toppen..
var på mvc idag o bvc mm så vägde jag mig o jag har gått ner 1 kg men de kan ju inte stämma..
aja skit samma...

jag har hittat kläder som känns som jag ska beställa men vet ej om de e nödvändigt..

men schysst e dom... Ska lägga in bild på dom...

nu sängen

kram o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela