slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

3/12

Publicerad 2013-12-03 20:03:46 i Allmänt,

Härliga dagen även tung dag...

06:30 frukost fil o ägg samt knäckebröd med makrill
Promenad i rask takt ca 40 min
09:30 mellis ägg o äpple

12:30 lunch schnitzel o potatis o sås med grönsaker

15:00 lite fika makrills macka 
Tränat med grabbarna i 1 timme o 15 min


19:30 middag ugns falukorv o potatismos

Sen har jag beställt cykelvagn sånafall kan ut o springa o gå med da barnen :-) härligt så nu blire mer motion :-)

Inga övningar idag men ska försöka imorgon 

Mitt mål nu som gravid e ju absolut inte att gå ner i vikt men det hoppas jag ni förstår de e ju för attfortfarande vara igång o vara rörlig o inte gå uppallat för mkt...

Inget små ätande som de kan bli, röra mig mer o försöka slippa att vara lat . Göra aktivitet med barnen varje dag...

Då alltså träna 3-4 dagar i veckan kondition/styrka, armar 2 gånger o rumpa o ben 2 gånger..
Äta som jag vill men till måtta( mer frukt o grönt)
Inget små ätande
Gå hellre än bilen (toppen med cykelvagn nu)
Inget godis bara lördag( som sonen min ) 

Ja de e mål som Jaguar fram till v 30 ska vi se om jag kan hålla de :-) snart dags för besök på mvc :-)

Inga direkta mål men en gravid kvinna behöver de

Kämpa på där ute... Ge aldrig upp


Nu sängen natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela