slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Hejja pass 1

Publicerad 2016-05-18 10:31:10 i Träning,

Förebilder kommer nu sen lägger jag ut efter varje vecka.. 

passet idag e intervall o löpning 
samt mag,armar o rumpa.. 

ska försöka filma ibland men ska se hur jag löser de.. 

jag kommer ta bilder på gymmet vid vissa övningar.. 


jag kommer även köra pass ibland på gymmet.. 
Men har även fotbolle  2 dagar i veckan plus match 😚😋

Det som jag kommer satsa mest på e att träna e rumpa ,armar o bål samt rygg men sen kommer de andra på köpet men de e stabiliteten som jag måste få upp.. 

nu kör vi 😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela