slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

krypa..

Publicerad 2015-05-16 11:42:49 i

Jag e så trött på krypa för alla o alltid göra saker för alla ska vara nöjda o tycka jag e okej men endå vänder dom ryggen sen o snackat skit.. det gör ont att den man trodde var den närmaste o dela sitt liv med går också bakom ryggen.. ❤❤❤jag e evigt tacksam att jag har min pappa o mina barn... 
Varför e jag så hatad? Vad har jag gjort alla? Jag e snäll som alltid gör de som alltid finns där men tydligen e de inte tillräckligt.. 

Jag önskar bara nån kunde säga att du e snäll Anna utan att vända ryggen o snacka skit, önskar nån kunde säga att jag älskar dig Anna o mena de , jag önska nån kunde säga att du e så fin anna ..men allt w bortblåst o man e egoistisk för man råkar bry sig om sig själv nån gång eller tycker ma  e fin själv.. 
Jag e så nertryckt o bara duglig när man vill.. 

Vad gör jag fel ?  Gör jag nått fel? 

Aja så e de med livet..😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela