slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

50 års firande

Publicerad 2015-05-13 21:57:08 i

Jag min nya svarta långklänning som kommer bli en sommar klänning ,köpte den i mönstrad också.. 
Men tog även hatt o converse på mig då högklackat känns fel i mitt tillstånd ;-) min älskade svärmor firade vi med en stor överraskning så glad hon blev.. hon e helt jäkla underbar ❤

Men var nöjd.. 
Jag äter ju väldigt dåligt nu sen jag blev gipsad har mkt värk o ingen ork till att äta för jag mår skit.. men ikväll åt jag 3 rätters mumsigt var de.. :-) 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela