slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Renovering.

Publicerad 2015-06-30 10:16:59 i Allmänt,

Nu kör vi.. 

Vi har suttit o diskuterat hur vi ska göra o de blir inte som vi tänkt just nu pga kostnaden. .. 

Vi kommer göra de senare som de var tänkte badrummet.. 

Men kolla denna stol som jag vill ha den men däremot så kostar den 10500 kr typ o dom pengarna finns inte för en toa sits haha men kanske 😂😂😂Nej jag vet jag inte kommer få den eftersom de finns viktigare saker att lägga på.. 

Men snart kommer bilder på renovering.. 

😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela