slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Ingen dans på rosor..

Publicerad 2015-06-09 09:45:16 i

Nej verkligen  inte, just nu e de så tungt att jag e på väg in i väggen totalt..

Vill inte vistas ute pga att jag mår skit..
Känner sån oerhört stress o e deprimerad, går bara ner i vikt o påfrestar kroppen totalt den psykiska delen e art inte kunna göra de jag vill o även har sån ångest att få ordning på saker o ting..

Stressen med huset för o bli kvar o att ekonomin e tung just nu eftersom jag lägger en del på huset känner att tiden inte räcker för att fixa detta själv o att de bara dras ut på tiden... 
Känner att jag behöver avkoppling 1 vecka utan barn o vardagen för att hitta den energin som fanns förut.. 

Skadan har påverkat mig väldigt mkt att inte få göra de man älskar o inte kunna leka med barnen som jag vill , att inte kunna fixa i huset, tjejerna jag tränar kan inte visa för dom hur man göra si o så.. stressa med barnen som e på en för man inte kan göra nått..
Allt e tungt just nu..

Vi har de bra som familj men dom får lida för jag mår dåligt 😭
Mkt händer o känns som man ska göra det o det helt själv o ställa upp för alla men ingen tänker på mig.. inte ens jag själv o de blir helt jäkla fel.. 

Papprena med bygglovet ska in fönstrena ska bytas o måste beställa de de e mätt o klart men in med bygglovet.. köket ska beställas o vi ska göra om badrummet..elen ska ändras Ja jag vill anlita företag men inte sambon o de blir knas där visst pengar allt kostar, men jag känner för att få andas måste vi anlita nån för o göra de får kosta o jag kan leva snålt ett tag.. 

Hitta ett fast jobb som gör jag får en stabil inkomst visst klarar jag mig men de lilla extra kan göra mkt 😀

Men jag vet vi flyttar iår till huset men jag vill få nått gjort nu står de stilla i veckor o sen kör man en helg sen står de stilla ... jag kommer med alla dessa förslag men icke..

Vi glömmer varandra om vi inte tar hjälp.. längtar till hösten då vi ska åka 1 vecka...
Även då vi flyttar in o även då jag kan träna o leka med barnen precis som jag vill..😀

Nej jag mår i get vidare just nu , det e bara för mkt för hög press på mig själv totalt men lugna dig Anna men hur? 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela