slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

äntligen. .

Publicerad 2015-06-23 07:12:07 i Träning,

Hej jag har ju inte tränat på länge pga av skäl som gjort att orken inte finns.. 
Men nu idag kommer jag äntligen på gång.. Jag ska försöka köra stenhårt nu som varje gång men så e de nått som alltid kommer emellan men gör d jag kan.. 

Minst 4 dagar i veckan i allafall.. men nu kör vi ..

Ses på gymmet..

Önskar jag kunde ut o springa o hoppa o sånt men tyvärr 1 mån kvar innan jag kan de.. 

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela