slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

😝

Publicerad 2015-07-31 19:47:06 i Allmänt,

Trött jag blir på allt här hemma.. 

Alltså alla saker, nu har jag rensat en jäkla massa o även sålt en del av de.. 😁
Skönt skönt med lite extra klirr i kassan 😆men det e skönt att ligga steget före nu med packningen så de e klart sen.   Längtar ihjäl mig o på söndag ska vi åka o handla golv o tak samt andra saker som behövs 😀

Allt som sålts sparar jag till barnen.. 

Fick även hem kläderna från next.se kanon sida o så fina kläder.. köpt kläder för 3000 kr åt alla barn så nu har dom massa fint till hösten 😀
Bara nya skor som behövs 👍

Fick även hem traktorn idag till barnen 😂den gjorde succé 😉

Nu ska vi äta sallad o njuta av kvällen med lite serie ❤samt lite kärlek till varandra 😍

Ha en kanon helg.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela