slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Äntligen

Publicerad 2015-12-11 15:31:50 i Träning,

Barnen har vattkoppor o T började kl 11

jag drog med noel till lucia firande på dagis o självklart var han ingen tomte eller pepparkaksgubbe.. han var en söt liten alva 😀som jag skrev jag fick även gå till gymmet efteråt o jag var lycklig.. alla muskler har typ försvunnit men nu kör jag mkt sjukstuga o ingen tid så bäst att passa på 😀bitiga armar 😂😂😂😂o magen ska bli bättre för snart e e alla rutor borta 😂😂😂nu e de dags att hålla igång för snart e de längdskidor som gäller så måstr vara stark till dess 😉


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela