slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

sjuk i all evighet...

Publicerad 2015-04-08 07:29:16 i Träning,

Jag tror jag spyr på mitt liv just nu.. 
har varit sjuk i över 2 veckor o fortfarande dålig.. 
jag kan inte träna , promenera , leka med barnen inte ett skit jag e för svag o dåålig. 

Jag vill bli frisk nu..  
o vet ni vsd de e bara 4 veckor ttp kvar o jag kommer inte hinna till min stora dag ...

jag e sjukt besviken o förstörd. . 

Men nu vill jag träna fotboll o längtar, har tappat alla muskler o konditon..

ha en underbar dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela