slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

godisråtta

Publicerad 2015-04-23 20:47:20 i

Nej jag kan inte ha godis hemma då äter jag hela tiden.. 

jag ska börja med att göra nyttiga saker som fikabröd o godis.. 

imoegon ska de habdlas en hel del, så jag o barnen ska baka hela fredagen.. 
efter lunch :-)


Träning jodå kanske kan börja snart... gick på actic power idag o orka inget, nu laddar jag match på söndag o hoppas på ett friskt jag. :-)

Men ja jag har gått ner sammanlagt 5 kg o nu harjag säkert ökat igen :-( men som sagt nu börjar de igen o dags att fylla i.. 
Äntligen ska jag köpa mig en köksvåg :-)

Nu dusch o sängen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela