slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Fortfarande sjuk

Publicerad 2015-04-21 21:27:51 i

Jag blir tokig.. var ju så nära mitt mål o sen föll de i en grop o jag får börja om..  

vikten, fasta kroppen, bygga styrkan.. 

men när jag e ju fortfarande sjjk.. 

vill träna gym o pass
fotboll
o löpning så himla underbart ju men för fan jag kan verkligen inte.. :-(

Aja bara satsa på att sluta äta skiten o köra igång med vv igen o sluta med skit mat o massa godis.. 

godnatt o imorgon köra jag en ny dag :-) o börjar helt enkelt om från början..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela