slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

Beställt :-)

Publicerad 2015-04-10 09:21:50 i

Nu har vi beställt fönstrena så hörligt klart e de, de e en dörr eller om de ska fönster som ej e bställt.  Men de tar vi sen :-)
Nu e de rörmokare o elektriker som ska bokas :-)

Kvällen blir fotbolls match med gamla laget (träningsmatch) och imorgon e de träningsdag på öljevi :-) söndag jobb härligt o även lite tid för renovering i huset... 

jag ska snart på spinning så härligt :-)

Ha en kanon dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela