slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

skivstång...

Publicerad 2014-11-04 19:26:17 i Träning,

Idag kom min efterlängtade skivstång med vikter 18 kg men 19 kg sammalagt eftersom skivstången väger 1 kg o jag e så nöjd eftersom jag har sträckt mig lite i nacken eller en spänning så har jag gått igenom 10 pogrammet .. det vlir att köra detta varannan dag..

Jag kommer inte köra maskiner längre på gymmet på ca 2 -3 mån för jag e trött på dom, vissa maskiner kommee jag köra som jag gillar men ibte allt..

har ju inte skrivit så mkt på sista tiden då jag inte orkat o ibte mått bra pga min mormor som gått bort..
Det tog på mig väldigt mkt..

men jag har varit ute o gått mkt o även varit på pass på gymmet.. imorgon blire promenad eller löpning på förmiddagen , ska även köra gymmet när sonen har gympa o sen spinning.. 

skulle kört spinning o box men jag e helt slut idag.. 

men nu e vi på g igen med bloggen..

här kommer en bild på min nya vän ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela