slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

8 år

Publicerad 2014-05-03 20:53:26 i Allmänt,

så sjukt att vi möttes på konsum idag de värmer mitt hjärta att se att du mår fint, de e hela 8 år sen vi umgicks o att du bara dök upp...

härligt att du mår bra oavsett som ensamstående men beklagar sorgen av din tjej... du e stark...

min vän som jag mötte idag sebbe från Örebro de e hela 8 år sen galet...
han förlorade sin tjej o barnets mor i cancer för 2 år sen 1 år efter sin dotters födsel, har levt som en stark ensamstående o lever verkligen för sin dotter...

Fy så illa den där grejen gör... jag hatar den o önskar ingen den..
tänker på dom nu o känner att de måste vara fruktansvärt..
Men en dag så kommer man till de lyckliga o går vidare..
Men som han förändrats o klart man blir ju äldre...
jag önskar han o dotter ett gott liv...
e så glad att jag mötte honom :-)


lev för dag för man vet aldrig när de e den sista, o njut av din kärlek med nära o kära. ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela