slapphack.blogg.se

3 barns mamma o sambo,renovering av hus.. detta innehåller träning, renovering o lite smått om mina liv..

ont i ryggen

Publicerad 2014-03-06 21:52:59 i Allmänt,

Gud har så ont i min rygg kunde knappt resa mig idag även helt färdig...

jag åkte till gymmet o körde de vart bättre...
imorgon blire spinning...

även fotbollsträning idag..

Ian e vaken fortfarande mkt konstigt han brukar sova vid 19...

Noel har varit på kalas o lekt med sin kompis Leo o han sover gott nu.. imorgon blire en fullspäckad dag med massa äventyr o roligheter... vi e hemma sent på kvällen ;-)

nu sängen för de e dagis o träning o massa annat...

ha de fint alla puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annasträning

Älskar träning o mat ;-) göttar mig med onyttigheter men lever härligt med min sambo o 2 barn på 8 mån o 3 år.. Radhus o bil haha

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela